Velkommen til...

Velkommen til dit nye fællesskab! Her rummer vi alle, der vil fællesskabet, sammenholdet og udviklingen. Vi forventer, at alle tager ansvar og gensidigt respekterer hinanden.

10Solrød hjælper dig med at spore dig ind på den rigtige ungdomsuddannelse, forbedrer dig fagligt og ruster dig socialt. Er du i tvivl om din fremtid, kan du sammen med din kontaktlærer og din vejleder undersøge alle mulighederne for din fremtid.

På 10Solrød bestemmer du selv din hverdag. Du sammensætter dit eget skema. Udover basisfagene dansk, engelsk og matematik skal du, ud fra et væld af tilbud, sammensætte dit skema, som skal ende ud i dit 10.klasses afgangsbevis. Vi sætter krav til dig om at møde til tiden, være aktiv i undervisningen og indgå i fællesskabet.

10Solrød krydrer din skolegang med en masse spændende oplevelser, blandt andet en studietur, dage ud af huset med dit temafagshold, fælles-ture og vi slutter året af med et brag af en gallafest.

10Solrød garanterer en masse undervisning, læring og oplevelser, der i afgørende grad vil gøre dig personligt, fagligt og socialt parat til netop den ungdomsuddannelse, du vælger.

Få et smugkik på skolen og nogle af vores undervisere i videoen her forneden, og hør dem fortæller lidt om hvad der gør 10Solrød til noget særligt.

Vi glæder os til at lære dig at kende.

Leder Jens Åkerlund Kjærbye

Leder Jens Åkerlund Kjærbye